Librería Estilo

Librería Online de novedades y clásicos. Libros, Novelas, Cuentos, etc

English 5 Competent

Resumen del Libro

Libro English 5 Competent

By the end of English 5, the students will be able to read, understand, write, summarize and structure information graphically that is presented in different types of texts written in English related to social, economic, scientific and technological progress of humanity. The purpose of English 5 of the series named Competent, is to provide English teachers with the material to cover in detail the fifth course of five from the DGETI system. Series´ goal: Students are expected to reach a B1 level according to the Common European Framework (CEF). at the end of the English program. This means, students must be able to do what is described for levels A1, A2, and B1. This is the goal of the English program at DGETI at the end of the five courses. It is expected that at the end of this fifth course, which may be considered a transition level between A2 and B1, the students will have developed skills at a higher A2 level and skills at a basic B1 level according to the CEF. B1 level is described as follows: The person is able to understand the main points of clear texts in standard language if they are about familiar topics, in work, school, or leisure situations. The person can perform in most of the situations that he/she can face when travelling in places where the target language is used. The person can produce simple and coherent texts that are familiar to him or her or are of his or her personal interest. The person is able to describe personal experiences, facts, wishes and desires, as well as briefly justify his or her opinions or explain his or her plans. The structure of English five is related to five central types of texts: Instructive, Narrative, Descriptive, Informative, and Exposition . Students will apply language functions according to the selected texts, emphasizing reading comprehension and diverse strategies and techniques for reading comprehension: • Intensive reading. • Make predictions (graphs, icons, typography). • Visualize. • Ask and answer questions. • Narrate and summarize. • Connect the text to life experiences, to other texts, or to previous knowledge. • Scanning (referrals, inferences, prefixes / suffixes). • Skimming (main and secondary ideas). • Graphic organizers (concept maps, mind maps, charts, graphs, etc.). During the five courses, the students participate in activities to practice language functions and reading strategies. In addition, activities to develop other productive competencies are included. Key features: The three steps of DGETI programs: Opening activities, Development and End of Unit evaluation, Five units, 15 lessons, Types of texts, Reading strategies, Vocabulary building sections. Listening, Reading, Writing, Speaking, and Interactive oral activities, Information Technologies to aid English proficiency www.sali.org.mx , offers audios, videos, vocabulary and more activities

Información del Libro

Total de páginas 180

Autor:

  • Paula Flores Kastanis
  • Katherine Urquijo Flores

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

Descargar Libro

A continuación, te presentamos diversas opciones para adquirir el libro.

Valoración

Popular

4.2

19 Valoraciones Totales


Más libros en la categoría Filología

Poema de mio Cid

Libro Poema de mio Cid

La rica tradición épica castellana, de la que dan abundante testimonio las prosificaciones de las crónicas medievales, alcanzó tempranamente su cota más alta con el "Poema de Mio Cid". En su prólogo, José Jesús de Bustos Tovar examina los orígenes de la épica castellana, analiza la datación y autoría del manuscrito y estudia su estructura temática y técnica literaria. Lejos del tópico que pretende encarnar en el Cid un inexistente espíritu nacional, el poema «es ante todo la historia de un hombre que recupera su honra por el esfuerzo de su brazo, es decir, la historia de un...

Aprende Inglés en tu Coche

Libro Aprende Inglés en tu Coche

Descubra la Forma más Eficaz de Aprender a Hablar Inglés a Través de Actividades Divertidas y Emocionantes. Querido lector, ¿Sabías que la mayoría de las personas que intentan aprender otro idioma se quedan insatisfechas y no pueden conversar en ese idioma, a pesar de que han pasado horas y horas aprendiendo gramática y vocabulario? ¿Sabes por qué sucede eso? Porque utilizan guías que enseñan solo gramática y vocabulario. Para poder hablar inglés como un nativo, necesita un poco más, y ese extra se puede encontrar dentro de esta cautivadora guía para aprender inglés. Esta...

Ilusión y desilusión en Pedro Páramo, de Juan Rulfo

Libro Ilusión y desilusión en Pedro Páramo, de Juan Rulfo

Seminar paper del año 2006 en eltema Romanística - Español, literatura, cultura general, Nota: 1,3, Universität zu Köln (Romanisches Seminar), Materia: Juan Rulfo y la narrativa mexicana del s. XX, 15 Citas bibliográficas, Idioma: Español, Resumen: El enfoque de este trabajo es la evolución de Juan Preciado a través de sus ilusiones y desilusiones. Visto que Juan está inseparablemente ligado a sus interlocutores ellos también serán objeto del análisis, siempre que provoquen cambios en la percepción que Juan tiene de sí mismo o de sus padres. Para tal objetivo me he decidido a...

Humanidades Digitales

Libro Humanidades Digitales

El auge de la aplicación tecnológica en las Humanidades hace necesario el debate, la reflexión y el intercambio entre especialistas de distintas áreas de conocimiento con el objetivo de juzgar críticamente los avances, superar los retos generados y valorar las transformaciones metodológicas que están experimentando las disciplinas humanísticas tradicionales. El presente volumen está conformado por una serie de contribuciones en las que confluyen dos intereses vertebradores: los estudios medievales y las Humanidades Digitales. En sus páginas, se atiende a cuestiones filológicas,...

Mejores Libros de 2025



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas