Librería Estilo

Librería Online de novedades y clásicos. Libros, Novelas, Cuentos, etc

English 5 Competent

Resumen del Libro

Libro English 5 Competent

By the end of English 5, the students will be able to read, understand, write, summarize and structure information graphically that is presented in different types of texts written in English related to social, economic, scientific and technological progress of humanity. The purpose of English 5 of the series named Competent, is to provide English teachers with the material to cover in detail the fifth course of five from the DGETI system. Series´ goal: Students are expected to reach a B1 level according to the Common European Framework (CEF). at the end of the English program. This means, students must be able to do what is described for levels A1, A2, and B1. This is the goal of the English program at DGETI at the end of the five courses. It is expected that at the end of this fifth course, which may be considered a transition level between A2 and B1, the students will have developed skills at a higher A2 level and skills at a basic B1 level according to the CEF. B1 level is described as follows: The person is able to understand the main points of clear texts in standard language if they are about familiar topics, in work, school, or leisure situations. The person can perform in most of the situations that he/she can face when travelling in places where the target language is used. The person can produce simple and coherent texts that are familiar to him or her or are of his or her personal interest. The person is able to describe personal experiences, facts, wishes and desires, as well as briefly justify his or her opinions or explain his or her plans. The structure of English five is related to five central types of texts: Instructive, Narrative, Descriptive, Informative, and Exposition . Students will apply language functions according to the selected texts, emphasizing reading comprehension and diverse strategies and techniques for reading comprehension: • Intensive reading. • Make predictions (graphs, icons, typography). • Visualize. • Ask and answer questions. • Narrate and summarize. • Connect the text to life experiences, to other texts, or to previous knowledge. • Scanning (referrals, inferences, prefixes / suffixes). • Skimming (main and secondary ideas). • Graphic organizers (concept maps, mind maps, charts, graphs, etc.). During the five courses, the students participate in activities to practice language functions and reading strategies. In addition, activities to develop other productive competencies are included. Key features: The three steps of DGETI programs: Opening activities, Development and End of Unit evaluation, Five units, 15 lessons, Types of texts, Reading strategies, Vocabulary building sections. Listening, Reading, Writing, Speaking, and Interactive oral activities, Information Technologies to aid English proficiency www.sali.org.mx , offers audios, videos, vocabulary and more activities

Información del Libro

Total de páginas 180

Autor:

  • Paula Flores Kastanis
  • Katherine Urquijo Flores

Categoría:

Formatos Disponibles:

PDF, EPUB, MOBI

Descargar Libro

A continuación, te presentamos diversas opciones para adquirir el libro.

Valoración

Popular

4.2

19 Valoraciones Totales


Más libros en la categoría Filología

El Libro de Apolonio de un autor del Mester de Clerecia

Libro El Libro de Apolonio de un autor del Mester de Clerecia

Seminar paper del año 2003 en eltema Romanística - Español, literatura, cultura general, Nota: 1,8, Universitat de Barcelona (Spanische Philologie), Materia: Seminar, Idioma: Español, Resumen: El siglo XIII fue de una complejidad apasionante en la historia de la literatura española. Todo el proceso de reconquista del territorio de España, tras la invasión árabe, tuvo dos aspectos negativos que retrasaron el desarrollo cultural y de las manifestaciones literarias: el primero la desconexión lógica que se produjo de España con el resto de Europa, el segundo fue el hecho de que...

El cisne modernista

Libro El cisne modernista

Se examinan los origenes del cisne modernista, desde la antiguedad clasica, el periodo medieval, el renacentista, el barroco, el neoclasico y el romantico. Tambien se estudian las influencias francesas y germanicas del siglo XIX. Despues se observan los cisnes de Ruben Dario y de otros modernistas, asi como la reaccion de Gonzalez Martinez y la supervivencia del simbolo en poetas posteriores."

A los muertos no les gusta la fotografía

Libro A los muertos no les gusta la fotografía

Para Alicia, estudiante de Ciencias de la Información, la vida es una especie de álbum de fotografías. Pero un día, una determinada fotografía introduce a la protagonista en otro mundo que puede llegar a costarle la vida. La historia transcurre en una atmósfera de misterio y suspense.--Quatrième de couverture.

Turco Completo

Libro Turco Completo

Turco Completo: el curso absoluto para principiantes es el recurso definitivo para quienes buscan una forma eficaz de empezar a aprender turco. Este libro proporciona una guía paso a paso del turco hablado y escrito. Este libro presenta a su audiencia los ingredientes necesarios para comunicarse con éxito en turco en el contexto de situaciones formales e informales, comprender el idioma básico y lograr la capacidad de expresar sus necesidades y deseos en estos contextos sociales. Los alumnos desarrollarán sólidas habilidades de lectura, escritura, expresión oral y comprensión. Los...

Mejores Libros de 2025



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas